Posuvné dveře spolujezdce jsou ovládány motorem. Jejich dvoubodové otevírání ve třech osách zajišťuje dobrou přístupnost do automobilu. Při otevření dveří se přitom zvedne boční prosklená část stropu. Dveře na straně řidiče se otevírají klasicky.

Zadní dveře se otevírají mechanismem s dvojí kinetikou, což znamená, že lze otevřít nejen dveře jako celek, ale i zadní okno samostatně. Ostatně to je dnes běžné u mnoha automobilů. Toto řešení je praktické zejména ve stísněném prostoru například v podzemních garážích či řadě zaparkovaných vozů.

DETAIL Renault Zoé v detailech

Vnitřní prostor se pomocí hvězdicovitého tlačítka na boku sedadla řidiče umožňuje uspořádat kabinu do tří přednastavených poloh. "Mezi jednotlivými cestujícími ve voze není žádná hierarchie: všechna tři sedadla nabízejí stejný komfort," uvádí automobilka. V interiéru nechybí celá řada úložných prostorů a schránek.

Netradiční pracoviště řidiče

Netradičně je řešeno i pracoviště řidiče, kterému dominuje tachometr zavěšený na skleněné desce, za kterou se skrývá displej zobrazující důležité informace. Na středovém panelu jsou umístněny ovládací prvky rychlosti vozu, joystick pro seřízení sedadel a vycentrování zobrazení na LCD displeji v ukazateli tachometru.

Zoé se díky multifunkčnímu pasu může automaticky přizpůsobit několika uživatelům. Na pasu jsou zaznamenány údaje o poloze sedadel, zpětných zrcátek či oblíbené rozhlasové stanici. xxx

Renault Zoé je poháněn zážehovým motorem o objemu 1,2 litru s turbokompresorem. Disponuje výkonem 73 kW a maximálním točivým momentem 145 Nm. O převod rychlostí se stará robotizovaná pětistupňová převodovka, která se ovládá pomocí ovladačů na výztuze pod volantem.

Technická data
Rozměry (mm)
Délka 3450
Šířka 1680
Výška 1420
Rozvor 2245
Homotnost 950 kg
Motor
Zážehový v předu příčně uložený čtyřválec 1,2 16V s turbokompresorem
Výkon 73 kW
Max.točivý moment 145 Nm