Stejně jako sedan a kombík, tak i kupátko upoutá agresivním a dlouhým "čumákem". Z praktického hlediska na příliš šťastné řešení, avšak designově precizní práce. Kupé těží z designu modelové řady 407 nejvíce. Umocňuje sportovní nádech a v celkovém pojetí jeho osobitý vzhled, kterým bude na silnicích přitahovat pohledy ostatních motoristů, zvýrazňují devatenáctipalcová litá kola.

.: ANKETA
Oznámkujte design studie Peugeot 407 Coupé Prologue.
Hlasujte v anketě na konci článku.

Studie 407 Prologue je poháněna vznětovým vidlicovými šestiválcem s filtrem pevných částic, který disponuje maximálním výkonem 150 kW a točivým momentem 440 Nm. Při přenášení výkonu na přední nápravu s ním spolupracuje šestistupňový automat se sekvenčním řazením.

V interiéru byly použity kvalitní materiály v čele s červenou kůží použitou na přístrojové desce a sedačkách. Středová konzole jak pak vyvedena v černé barvě s chromovanými doplňky. Ve výbavě nechybí systém RT3 spojující audio a navigaci s sedmipalcovým barevným displejem.

Peugeot 407 Coupé Prologue je dalším milníkem v historii designu francouzské automobilky. V Ženevě si všichni milovníci automobilů se lvíčkem na kapotě připomněli model Peugeot 402 Jeana Andreaua, který se v říjnu 1936 představil na pařížském autosalónu.