Jak Právu prozradil vedoucí vývoje Škody Auto Thomas Ingelnath, vývoj studie trval celkem 8 měsíců. Za tu dobu vznikl od původního návrhu prototyp, která mohl být vystaven na autosalonu. Podle mluvčího automobilky je nepojízdný, nebyl zatím vybaven motrem.

Škoda rovněž hodlá auto vybavit pohonem předních kol, na rozdíl od většiny terénních vozů, které mají pohon všech kol. "Klademe si odvážnou otázku, zda je pro cestu na nezpevněných cestách skutečně nutný pohon všech kol," uvedl Krauskopf. Na vozu se objevují prvky, které mají být podle Krauskopfa typické pro příští modely škodovek. Jedná se například o zvláštní tvar střechy, potažený A-sloupek či panoramatické přední sklo.

Ve švýcarské výstavní premiéře byl představen vůz Octavia Combi 4x4, jehož prodej byl na vybraných trzích zahájen začátkem letošního roku. Škoda Octavia Combi 4x4 je vybavena systémem pohonu všech kol "Haldex". V nabídce jsou dva motory - turbodieselový agregát 1.9 TDI PD/77 kW a benzínový motor 2.0 FSI/110 kW.

Na celkem 1154 m2 v hale 2 prezentuje Škoda Auto také průřez svým současným výrobním programem od kompaktních vozů Fabia, přes novou Octavii, která byla v loňském roce úspěšně zavedena na trh, až po luxusní sedan Superb s velkorysou nabídkou prostoru.