Proti standardnímu karoqu si u provedení Sportline hned všimnete, že lemy blatníků a obložení spodní hrany dveří jsou lakované v barvě karoserie. Dále zde jsou upravené nárazníky a zvýrazněné koncovky výfuku. Nová jsou výhradně černá kola v rozměrech 17 až 19 palců. Na předních blatnících je plaketa Sportline.

Uvnitř jsou sportovní sedadla a černý strop. Standardem je volant potažený perforovanou černou kůží se stříbrnými švy a pedály z nerezové oceli.

Škoda Karoq Sportline (2018)

Škoda Karoq Sportline (2018)

FOTO: Škoda Auto

Tou nejdůležitější změnou je nový dvoulitrový TSI motor o výkonu 140 kW nebo hezky postaru 190 koní. Automobilka zatím neuvedla maximální točivý moment, třeba v superbu má tato motorizace 400 newtonmetrů a stejnou porci patrně dostane i karoq. V nejsilnější nabízené verzi se dodává vždy s pohonem všech kol a automatickou převodovkou.

Tři další motorizace, premiéra v Paříži

Dále jsou k dispozici motory dostupné i pro běžná provedení - benzínový čtyřválec 1,5 TSI (110 kW / 150 k) a dva turbodiesely o zdvihovém objemu dva litry.

Škoda Karoq Sportline (2018)

Škoda Karoq Sportline (2018)

FOTO: Škoda Auto

„U motoru 2,0 TDI s předním náhonem a výkonem 110 kW (150 k) je k dispozici standardně dodávaná manuální šestistupňová převodovka. Pohon všech kol je pro tento model k dispozici volitelně, na přání i v kombinaci se sedmistupňovou převodovkou DSG. Silnější varianta motoru 2,0 TDI 140 kW (190 k) bude dodávána se sedmistupňovou převodovkou DSG a pohonem všech kol,” uvedl Štěpán Řehák z tiskového oddělení automobilky.

Ve světové premiéře se nový Karoq Sportline ukáže zkraje října na pařížském autosalonu, kde se objeví i verze Scout. Prodejní ceny zatím automobilka neoznámila. [celá zpráva]

Škoda Karoq Scout (2018)

Škoda Karoq Scout (2018)

FOTO: Škoda Auto