Článek
Omlazením prošly všechny tři dostupné verze: základní pětidveřová, třídveřové Coupe a oplastovaná verze Active. Hyundai ale zatím ukázal pouze pětidveřovou verzi, a to jen na omezeném počtu fotografií. Co se změnilo? Nová je mřížka chladiče, jiné jsou nárazníky. V nabídce je nově dvoubarevné provedení střechy (za příplatek), pětidveřová verze navíc může mít panoramatickou střechu.
Interiér působí stále zastaralým dojmem. Konečně přibyl USB vstup, nový je pětipalcový černobílý displej, přikoupit lze i barevný sedmipalcový.
Patrně největší technickou změnou je instalace sedmistupňové dvouspojkové převodovky 7DCT. Nechybí ani nové asistenční systémy, například hlídání jízdního pruhu nebo asistent pro brzdění před překážkou.
Litrový tříválec má filtr částic
Litrový přeplňovaný tříválec dostal nově filtr pevných částic. V nabídce tak jsou následující motorizace: Kappa 1.0 T-GDI, dodávaný ve dvou výkonových variantách: 74 kW/100 k a 88 kW/120 k. Slabší varianta je spojena s pětistupňovým „manuálem”, silnější motorizace lze pak pojit s šestistupňovou přímo řazenou převodovkou nebo novým sedmistupňovým automatem.
Kromě přeplňovaného tříválce je k dispozici ještě atmosférická dvanáctistovka. Ta se nabízí rovněž ve dvou výkonových verzích: 55 kW/75 k nebo 62 kW/84 k. Verzi i20 Active lze objednávat s motorem Kappa 1,4 litru o výkonu 74 kW/100 koní.
Kdy omlazená i20 zamíří do prodeje, zatím Hyundai neuvedl.