Hlavní obsah

Nový trend autosalonů: méně modelek, více zaměření na auta

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Formule 1 byla vždy laboratoří automobilek a nápady, které posunovaly monoposty k rychlejším časům, se za několik let začaly montovat do sériových modelů pro širokou veřejnost. Letos F1 udělala krátký proces s modelkami, které pózovaly na startovním roštu před závody. A automobilový průmysl se opět inspiroval. Z autosalonů krásky mizí stejně rychle jako palivo z nádrží tanků.

Na autosalonu v Ženevě je kvůli kampani Me Too méně sexy modelek Video: Novinky/Reuters

 
Článek

Spojení nejnovějších nápadů designérů a ženské krásy bere za své a modelkám zvoní na autosalonech hrana. Útěchou jim může být, že autosalony nebudou chudší jen o jejich půvaby, ale obecně, protože stále více značek nákladné stánky na salonech opouští. Náhradou jim je internet, kde zbývá dost místa i pro ženský šarm.

Přesto některé automobilky ještě letos do Ženevy spolu s vozy přivezly dosud neodmyslitelné usměvavé slečny. Například automobilky Škoda, Lvchi nebo Jeep krásky ke svým vozům přivezly, ale troufám si říci, že stánky s modelkami bych spočítal na prstech.

Foto: Marek Bednář, Novinky

Modelek je letos pozoruhodný nedostatek.

Snadno se přitom dají najít fotky z ženevského autosalonu minulých let, které se nevěnují ničemu jinému než modelkám. Bývají u nich desítky fotek mladých dam, oděných tu spoře, tu decentně, ale vždycky tak, aby přitáhly pohledy publika na sebe - a o vteřinu později na auto, u kterého stojí.

Foto: Marek Bednář, Novinky

Stánek Hondy patřil k tomu málu, kde u aut stály i krásné ženy.

Počty modelek na ženevském autosalonu v posledních letech trochu klesaly, ale ve světle událostí posledních měsíců a informací ve videu je nabíledni, že tato velká změna je reakcí na kampaň „Me Too”, tedy česky „Já taky”. V té se ženy hlásily k tomu, že „ony taky” byly někdy v minulosti oběťmi sexuálního obtěžování. [celá zpráva]

Foto: Marek Bednář, Novinky

Lvchi Venere

„Na našem stánku je šperkem auto,” nechává se ve videu slyšet výkonný ředitel Lamborghini Stefano Domenicali. A právě to je v tomto případě druhou stranou mince. Na autosalony jezdíme primárně kvůli autům, ne kvůli modelkám, a chceme fotit auta, před kterými nikdo nebude zaclánět, ať to je mladá kráska nebo kdokoliv jiný.

Foto: Marek Bednář, Novinky

Šperky na stánku Lamborghini byla auta, zejména modrý Huracán Performante Spyder.

Anketa

Chcete na autosalonech vidět modelky?
Ano, krásné ženy ke krásným autům patří
75,2 %
Ano, klidně i modely-muže
2,5 %
Ne, chci se dívat na auto a modelky zaclání
22,3 %
HLASOVÁNÍ SKONČILO: Celkem hlasovalo 157 čtenářů.

Reklama

Výběr článků

Načítám