Hlavní obsah

Volkswagen oznámil cenu Polo R-Line pro ČR

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

VW Polo R-Line nemá žádný výkon navíc, je jen výbavovou verzí, nadstavbou variant Comfortline a Highline. Největší změnou jsou nárazníky, vzadu s falešnými koncovkami výfuku. Cena oproti standardu roste o 87, resp. 63 tisíc korun.

Foto: Volkswagen

Volkswagen Polo R-Line si už v ČR můžete koupit. Stojí ale za svou cenu?

Článek

Volkswagen aktuálně nejvíc propaguje crossover T-Roc, ovšem ten není jedinou novinkou, kterou si pro nás wolfsburská značka v čase předženevském přichystala. České zastoupení značky spustilo prodeje Pola R-Line.

Písmeno R by mohlo naznačovat nějaký výkon navíc, ale na ten si nechte zajít chuť - „R-Line” je opravdu jen výbava. A dokonce ani nestojí v portfoliu sama, nýbrž jako přídavek k již existujícím stupním Comfortline a Highline.

Foto: Volkswagen

Volkswagen Polo R-Line

„S novou linií R-Line mají nyní zákazníci možnost dodat exteriéru i interiéru svého vozu Polo ještě vytříbenější sportovní styl,“ uvedl pro tiskovou zprávu Jiří Jantač, ředitel divize Volkswagen osobní vozy společnosti Porsche Česká republika, která je importérem VW na český trh.

Pod kapotu lze u R-Line Comfortline zvolit atmosférický litrový tříválec o výkonu 75 koní, jednu ze dvou verzí 1,0 TSI o výkonu 95 nebo 115 koní anebo 1,6 TDI o 95 koňských silách. Cena nejslabšího benzínu začíná na necelých 408 tisících korunách, diesel můžete mít za cenu od necelých 502 tisíc korun. Verzi R-Line Highline lze pořídit jen s 1,0 TSI v obou verzích, a to od necelých 440 tisíc korun.

Foto: Volkswagen

Volkswagen Polo R-Line

A co za svých 87 tisíc korun v případě Comfortline, resp. 63 tisíc korun v případě Highline navíc oproti „normálním” verzím dostanete? Součástí paketu R-Line jsou speciální potahy sedadel, pedály s ocelovými kryty, odlišný kožený volant, jiná dekorace palubní desky, 16” litá kola a odlišné nárazníky.

Těch si na R-Line všimnete nejspíš. Přední nyní působí, jako by měl větší černou nasávací „tlamu”. Jde mu to docela k duhu, vůz působí o něco širší. Vzadu zase stojí za zmínku chromované, ale zcela falešné koncovky výfuku.

Foto: Volkswagen

Volkswagen Polo R-Line

R-Line si již nyní můžete objednat, konfigurátor na českém webu obě varianty už nabízí. Během letošního září přibude do nabídky také verze s motorem 1,5 TSI Evo o 150 koních výkonu; ta má s výbavou R-Line začínat na 567 900 korunách.

Reklama

Výběr článků

Načítám