Přesto zůstává jeho způsob projevu nových modelů tak přirozený, jako je vývoj lidstva vůbec. Vzpomeňme některé perly. Například třiadvacet let vyvíjený a vyráběný typ Traction Avant (1934-1957) nebo v roce 1955 na pařížském autosalonu představené technicko-sochařské dílo DS21, vyráběné a stále pak zušlechťované Citroënem dalších 20 let.

Petr Siebert, známý český designér mezinárodních kvalit, předkládá pravděpodobný redesign Citroenu C8, a to s objasňujícími slovy:

"Ze zahraničních pramenů, hlavně však z modelové logiky Citroën není tak obtížné odhadnout trend, ale ani detailní tvarovost následných modelů, držených zatím ještě pod rouškou tajnosti. Z přitažlivě restylovaného C5 s přihlédnutím k úžasné studii Air Lounge jsem svým způsobem odvodil celou přední partii. Netvrdím, že přesně takto, ale takhle nějak může C8 vypadat."

K případné změně interiéru C8 Siebert říká: "Tu bych očekával snad jen v drobnostech, protože celková původní tvarovost je tak vynikající, že zůstane hodně dlouho estetickou pochoutkou hodnotné interiérové architektury."