Tahle značka připravila úpravu obou karosářských variant – sedanu i kombi. Upravila podvozek, dva z motorů a také vzhled. Auto tak po úpravě vypadá výrazně hodnotněji.

AC Schnitzer BMW 5

AC Schnitzer BMW 5

FOTO: AC Schnitzer

Benzín i diesel

Začneme asi tím nejzajímavějším a nejdůležitějším, tedy motory. Úpravou prošel například zážehový řadový šestiválec o objemu tři litry (540i), který má v továrním provedení výkon 250 kW (340 koní). Po blíže nespecifikované změně (ale asi půjde o kombinaci přeprogramování ECU a nového výfuku) se zvedl výkon na 298 kW (400 koní). Druhým motorem je stejně objemný agregát pro naftový model 530d. Tady se výkon zvedl ze 198 na 235 kW (265 – 315 koní). Do budoucna firma slibuje úpravy i pro M550i, 530i a 520d.

S úpravou motoru je nabízený i snížený podvozek. Vepředu je auto o 25 mm blíž k vozovce, vzadu pak o 20 mm.

AC Schnitzer BMW 5

AC Schnitzer BMW 5

FOTO: AC Schnitzer

AC Schnitzer BMW 5

AC Schnitzer BMW 5

FOTO: AC Schnitzer

Zajímavější

Samozřejmě že úpravy se mohou dotknout i karoserie. Tady dostane zákazník nový přední nárazník, zadní difuzor, kombi dostane nad zadní okno křidélko jak z hatchbacku, prahy jsou výraznější a kola jsou samozřejmě také nová. Zrcátka mají krytky z karbonu.

I interiér má pár drobností, jako jsou hliníkové pedály a několik druhů koberečků.

AC Schnitzer BMW 5

AC Schnitzer BMW 5

FOTO: AC Schnitzer

AC Schnitzer přiznává, že to hlavní si však nechal na pozdější dobu. Už netrpělivě čeká na představení nové generace BMW M5, která se má objevit během několika týdnů.