Článek
Auto je nositelem nejmodernějších technologií, jaké dnes jsou na trhu. Vůz je postaven na monocoqu z uhlíkových vláken, díly karoserie jsou z něj také. Důvod je jasný – vysoká pevnost a extrémně nízká hmotnost.
Pod kapotou nenajdeme jeden motor, ale dva. Dohromady mají výkon 500 kW (680 koní). To znamená, že lehoučké auto dokáže na stovku zrychlit za 2,3 sekundy a maximální rychlost je 230 km/h.
Jaký bude mít dojezd čtyřsedadlové auto při plném obsazení nebo při využití maximálního výkonu, nevíme. Víme, že při stokilometrové ustálené rychlosti by měl být dojezd kolem 600 km na plnou (a zatím číselně nevyjádřenou) kapacitu akumulátorů.
Jen 100 kusů
Automobil je takovým evropským produktem. Už v úvodu jsme řekli, že jde o švýcarskou společnost, kterou financuje Dán. Teď ještě přidáme další destinaci – německý Stuttgart, kde bude auto vznikat.
Vyrobeno bude jen 100 kusů (samozřejmě v případě zájmu), ale cenu ještě neznáme. Vzhledem ke konstrukci vozu předpokládáme, že půjde o opravdu velmi vysokou částku kolem 20 000 000 korun.