Pod obří přední kapotou modelu Mulsanne je 6,75litrový osmiválec s přeplňováním (twin-turbo) a výkonem 512 koní (377 kW) a točivým momentem 1020 Nm. Obrovská síla motoru se přenáší výhradně na zadní kola prostřednictvím osmistupňové samočinné převodovky ZF, nabízející i sportovní mód. Řadit lze i pádly pod volantem, ale v praxi to není potřeba.

Při 90 km/h se motor na nejvyšší rychlostní stupeň převaluje na 1200 otáčkách, české dálniční maximum tuto hodnotu zvedne na 1800 otáček a při 200 km/h je ručka otáčkoměru stále na velmi nízké hodnotě - pouhých 2700 otáček, což je na benzínový motor unikátní. Ostatně, červené pole otáčkoměru začíná už na hodnotě 4500.

Při defenzivním jízdním stylu si bezmála sedmilitrový osmiválec „řekne” o 13 litrů naturalu 98 (pokud není zbytí, lze použít 95oktanový benzín), zatímco během jízd po Praze stoupla spotřeba na vskutku „šílených” 35 litrů. Dlouhodobý průměr po ujetí tisíce kilometrů se v našem případě ustálil pod hranicí 20 litrů; v praxi není problém mimo město jezdit za 15 litrů paliva na sto ujetých kilometrů.

Bentley Mulsanne

Bentley Mulsanne

FOTO: Milan Malíček, Právo

Bentley Mulsanne

Bentley Mulsanne

FOTO: Milan Malíček, Právo

Bentley Mulsanne

Bentley Mulsanne

FOTO: Milan Malíček, Právo