Devatenáct fotografů z třinácti evropských zemí se sešlo v Madridu, a každý měl jeden den na to, aby originálně zvěčnil C-HR v ulicích španělské metropole. Úkolem bylo zachytit auto včetně motivu „zrcadlení“, které se objevuje i v nedávno uvedené evropské televizní kampani.

Video

BEZ KOMENTÁŘE: Toyota C-HR v televizní kampani

Zdroj: Toyota

Do projektu se zapojilo celkem 19 fotografů ze 13 zemí prezentujících na sociální síti Instagram. Českou republiku zastupoval fotograf Dan Vojtěch.

Od února je sbírka  24 fotografií vystavena v prostorách Le Rendez-Vous Toyota, nejluxusnějšího evropského autosalonu této japonské značky na Champs Elysées v Paříži.

Toyota C-HR v Madridu

Toyota C-HR v Madridu

FOTO: Toyota

Toyota C-HR je kompaktní crossover, který má velmi výrazný design. Vychází ze stejnojmenného konceptu, ze kterého převzal prakticky shodné dynamické tvary. Na český trh toto zajímavé auto dorazilo v září loňského roku. Základním motorem je přeplňovaná dvanáctistovka s 85 kW a 185 Nm, která může spolupracovat jak s pohonem přední nápravy, tak i jako 4x4. Zajímavá je i nabídka hybridní verze.

Základní cena vozu je 489 900 Kč, za vůz s pohonem všech kol chce Toyota v ČR 719 900 Kč a hybrid stojí nejméně 629 900 Kč.

Toyota C-HR v Madridu

Toyota C-HR v Madridu

FOTO: Toyota

Toyota C-HR v Madridu

Toyota C-HR v Madridu

FOTO: Toyota

Toyota C-HR v Madridu

Toyota C-HR v Madridu

FOTO: Toyota

Toyota C-HR v Madridu

Toyota C-HR v Madridu

FOTO: Toyota