Vnější design se měnil jenom v drobnostech: logo na přídi je více vystrčené, jiné jsou i mlhové světlomety a svislé diody pro denní svícení. Ve spodní části jsou nové ozdobné lišty. Vzadu se světla více protáhla, rozměry ve Francii vyráběného kompaktu ovšem zůstaly stejné. Design vyvinul tým na jihu Francie a je to vůbec poprvé, kdy jej převezme japonská verze Vitz, vyráběná v domovské zemi Toyoty.

Uvnitř jsou nová barevná provedení (například černo-šedé čalounění) a dekory, všechny verze kromě základní výbavy mají barevný TFT dotykový displej o velikosti 4,2 palce.

Toyota Yaris (facelift, 2017)

Toyota Yaris (facelift, 2017)

FOTO: Toyota

Nové jsou i bezpečnostní systémy pro automatické přepínání dálkových světel, systém pro hlídání jízdních pruhů a systém rozpoznávání dopravních značek.

Upsizing: yaris dostal větší motor

Největší změnou je pak nasazení čtyřválcové patnáctistovky namísto původního motoru o objemu 1,33 litru. Nový atmosférický čtyřválec má zdvihový objem 1496 ccm, pyšní se maximálním výkonem 82 kW (111 k) a točivým momentem 136 Nm při 4400 otáčkách za minutu. Toyota uvádí, že 118 Nm je k dispozici již od 2000 otáček.

Toyota Yaris (facelift, 2014)

Toyota Yaris (facelift, 2014)

FOTO: Toyota

Ve srovnání s předchůdcem o zdvihovém objemu 1,3 litru (1,33 Dual-VVT-i) je nový motor svižnější při akceleraci z 0 na 100 km/h, konkrétně o 0,8 sekundy (11,0 s oproti 11,8 s), a lepší v pružném zrychlení z 80 na 120 km/h (17,6 s vs. 18,8 sekundy). Více v našem dřívějším článku. [celá zpráva]

Ve světové premiéře se omlazený yaris ukáže na březnovém ženevském autosalonu, kde se představí i sportovně laděná verze o výkonu 210 koní. [celá zpráva]

Toyota Yaris (facelift, 2017)

Toyota Yaris (facelift, 2017)

FOTO: Toyota