Firma Revozport má svou centrálu v Hongkongu, ale zástupce můžete navštívit v australském Melbourne a britském Londýně. Úpravy Tesly Modelu S nejsou nijak extrémní. V jejich portfoliu nenajdete gigantické vstupy vzduchu na kapotách (proč by tam také měly být) ani ohromná křídla a blatníky vytažené do stran o velikosti ramen kulturisty.

Revozport R-Zentric

Revozport R-Zentric

FOTO: Revozport , Novinky

Jejich kompletní aerokit se soustředí na spodní část auta. Jde o přední lízátko, praky, lehké nástavce výřezů blatníků a zadní difuzor. Samozřejmě že tu jsou i malá odtrhová křidélka na zádi. Vše v provedení z uhlíkového kompozitu.

Revozport R-Zentric

Revozport R-Zentric

FOTO: Revozport , Novinky

To doplňují nová dvaadvacetipalcová kovaná kola, která oblékají pneumatiky o rozměrech 9.5J/255 vpředu a 11J/295 vzadu. To znamená, že s těmito koly se zvětšila šířka vozu o 40 mm. U elektromobilu je to trochu kontraproduktivní, ale Tesla Model S to snad zvládne.

Zajímavé jsou úpravy i z interiéru. Na předních sedadlech mohou být instalovány karbonové kryty zad a také speciální držák tabletu pro vylepšení místního infotainmentu.

Revozport R-Zentric

Revozport R-Zentric

FOTO: Revozport , Novinky

Všechny změny se mohou týkat před- i pofaceliftované verze. Ceny jsou různé. Záleží na kurzech měn k dolaru. Třeba kola stojí 11 000 dolarů, což je 264 000 korun. Sada doplňků na karoserii pak přijde až na 5690 dolarů (137 000 Kč), ale to je opravdu ta nejdražší verze. Jsou i levnější, kdy lze kupovat jen jednotlivé komponenty nebo nerozšiřovat vůz apod.

Revozport R-Zentric

Revozport R-Zentric

FOTO: Revozport , Novinky