Pro tři sedadla vpředu a tři vzadu se automobilka rozhodla s ohledem potřeby komunikace v rodině. "Vůz FR-V umožňuje splnit přání dětí sedět na předním sedadle s rodiči a navíc dává rodičům možnost mít dítě nepřetržitě na očích," píše automobilka v oficiálním tiskovém sdělení.

Při zahájení prodeje v Evropě bude model FR-V nabízen se dvěma benzínovými motory o objemu 1,7 l SOHC VTEC s výkonem 92 kW doplněný pětirychlostní manuální převodovkou a dvoulitr DOHC i-VTEC s výkonem 110 kW a šestirychlostní převodovkou. Příští rok doplní nabídku agregátů diesel o objemu 2,2 l i-CTDi. Verze s prvně zmíněným benzínovým motorem se u nás začne prodávat v listopadu.

FR-V má v bezpečnostní výbavě dvojstupňové přední airbagy, boční airbagy vpředu, hlavové pro cestující na předních i zadních sedadlech. Nechybí tříbodové bezpečnostní pásy s předpínači na všech šesti sedadlech a s omezovači tahu vpředu. Úchyty ISOFIX jsou vybaveny přední prostřední sedadlo a obě postranní vzadu.

1,7 2,0 2,2
Motor SOHC VTEC DOHC i-VTEC i-CTDi
Objem (ccm) 1668 1998 2204
Výkon kW/otm 92/6300 110/6500 103/4000
Max.toč.moment Nm/otm 154/4800 192/4000 340/2000
Vstřikování Honda PGM-F1 Honda PGM-F1 Common rail
Palivo Natural 95 Natural 95 Nafta
Rozměry
Délka (mm)   4285
Šířka (mm) 1810
Výška (mm)   1610
Rozvor (mm) 2680
Zavazadelník (l) 439/1049
Nádrž (l) 58
Výkony
Max. rychlost (km/h) 182 195 187
Zrychlení 0-100 km/h (s) 12,3 10,5 10,3
Spotřeba (l/100 km)
Město 9,3 11,7 N.A.
Mimo město 6,5 7,3 N.A.
Kombinovaná 7,5 8,9 6,4