Třídveřový Kalos se začne prodávat v únoru příštího roku. Vnější rozměry vozu zůstaly zachovány a jsou tedy totožné s pětidveřovým hatchbackem. Stejné je až na malé detaily rovněž designové pojetí vozu.

Pod kapotou budou tři benzínové motory. Základním agregátem zůstává benzínová dvanáctistovka s výkonem 53 kW, dále motor o objemu 1,4 l s výkonem 61 kW. Na vrcholu nabídky je pak čtrnáctistovka s šestnáctiventilovou technikou disponující výkonem 69 kW.

Sedmimístné SUV za rok

Studie sedmimístného SUV s názvem S3X nabízí díky 4639 mm dlouhé karosérii s rozvorem 2700 mm dostatek vnitřního prostoru. Uspořádání ve třech řadách sedadel bylo přizpůsobeno maximálnímu pohodlí cestujících.

Přístup do zavazadlového prostoru je navíc umožněn nejen po otevření zadních dveří, ale rovněž dnes stále více oblíbeným výklopným oknem zadních dveří. To usnadňuje naložení ve stísněných prostorech.

Robustní karosérie je posazena na dvacetipalcových kolech. Sériový model inspirovaný studií S3X bychom na silnicích mohli vidět někdy v roce 2006 s tím, že jeho premiéra by se mohla odehrát na autosalónu ve Frankfurtu nad Mohanem. Pokud by se výroba nového evropského Chevroletu rozjela, byl by to první dieslem poháněný model automobilky v Evropě.

Matiz s nádechem Matrixu

Příští generaci populárního modelu Matiz v Paříži představila studie M3X (matrix). Produkční model bude na evropský trh uveden na jaře příštího roku. Rozměry studie jsou shodné se stávajícím modelem.

Dynamiku M3X umocňují šestnáctipalcová litá kola a především čelní a zadní světlomety s LED diodami. Tradiční jsou krátké převisy karosérie. Pod kapotou studie vrní ze současného Matizu známý čtyřválcový litrový agregát o výkonu 47 kW při 5400 otáčkách za minutu.