Představa, že cestující na zastávce nastoupí do autobusu, kde nebude žádný řidič, mnoho lidí vyděsí. Cestující ve městě Sion ale řidiče uvidí. Vepředu totiž sedí jeden z techniků, který má dvě možnosti nouzového zastavení vozu, pokud by jeho reakce nebyly optimální. Navíc v řídícím centru je stálá obsluha, která vše pomocí kamer monitoruje a stále hledá problémy, které by mohly v dopravě nastat, a má možnost opět autobus nouzově zastavit.

Jak je možné, že jediný elektrický autobus pro pouhých jedenáct cestujících má takovou pozornost a tolik hlídačů? Protože jde o společný projekt dvou institutů, mezi nimiž autobus jezdí – Národního technologického institutu v Lausanne a Mobility Lab Sion Valais. Cílem je vyvinout účinnější algoritmy řízení vozového parku, zlepšení podmínek dopravy a vývoj vlastního řízení.

Kyvadlová doprava bezbariérového autobusu (má i rampu pro vozíčkáře) má celkem jedenáct zastávek. Cestující navíc budou mít k dispozici aplikaci, aby mohli hodnotit jízdu vozu, jejich dochvilnost a další aspekty. Malý bonus je, že autobus je zdarma.