Motor z Ferrari 488 GTB vyhrál na celé čáře. Zvítězil jak v hlavní kategorii Motor roku, ale ovládl i dílčí skupiny: Motor v objemu 3,0-4,0 l, Nový motor a Výkonný motor. Hegemonii agregátů Ferrari pak podtrhnul vítěz kategorie Motor s objemem nad 4,0 l – Ferrari V12 6,3 l.

Ostatní pozice a kategorie si pak rozdělili očekávané agregáty. Například už čtyřnásobný vítěz kategorie Motor do 1,0 l, tedy Ford 1,0 l EcoBoost si připsal už páté vítězství. Očekávalo se také, že nový plochý přeplňovaný motor pro Porsche 911 by mohl získat nějakou z cen. A získal svou kategorii (do 3,0 l) a třetí místo v celkovém pořadí.

Na výsledcích je ale zajímavá jedna skutečnost. Když se podíváte na tabulky, poznáte, že ani v jedné z kategorií není motor původem od japonských nebo dokonce korejských značek. V jediné kategorii se pak objevuje motor z Francie (PSA 1,2 Turbo) a v kategorii Zelený motor vyhrál elektromotor Tesla, tedy americký agregát.

Motor roku:

  1. Ferrari V8 3.9 Turbo
  2. BMW 1.5 T Hybrid
  3. Porsche 3.0 Turbo 

Do 1,0 l

  1. Ford 1.0 Turbo
  2. Volkswagen 1.0
  3. Turbo BMW 0.8

Motor o objemu 1,0 - 1,4 l 

  1. PSA 1.2 Turbo
  2. BMW/Mini 1.2 Turbo
  3. Volkswagen 1.4 Turbo Hybrid  

Motor o objemu 1,4 - 1,8 l 

  1. BMW 1.5 T Hybrid
  2. BMW 1.5 Turbo
  3. Audi 1.8

Motor o objemu 1,8 - 2,0 l 

  1. Mercedes-AMG 2.0 Turbo
  2. Audi 2.0 Turbo
  3. Volvo 2.0 T-K Hybrid

Motor o objemu 2,0 - 2,5 l 

  1. Audi 2.5 Turbo
  2. Porsche 2.5 Turbo
  3. Ford 2.3 Turbo

Motor o objemu 2,5 - 3,0 l 

  1. Porsche 3.0 Turbo
  2. BMW M 3.0 Turbo
  3. BMW 3.0 Twin Turbo  

Motor o objemu 3,0 - 4,0 l 

  1. Ferrari V8 3.9 Turbo
  2. Mercedes-AMG V8 4.0 Turbo
  3. Porsche 4.0

Motor s objemem nad 4,0 l 

  1. Ferrari V12 6.3
  2. Audi V10 5.2
  3. Mercedes-AMG V8 5.5 Turbo  

Zelený motor

  1. Tesla EV
  2. BMW 1.5 T Hybrid
  3. Volvo 2.0 T-K Hybrid

Nový motor

  1. Ferrari V8 3.9 Turbo
  2. Volvo 2.0 T-K Hybrid
  3. Porsche 3.0 Turbo

Výkonný motor

  1. Ferrari V8 3.9 Turbo
  2. Ferrari V12 6.3
  3. Porsche 4.0