Základem všech berlinett je vidlicový dvanáctiválec o objemu 6,3 litru s výkonem 545 kW (740 koní). Ve verzi tdf se zvyšuje o čtyřicet koňských sil nahoru. Ovšem pro majitele základních variant má jakousi náhradu právě Novitec se svým vozem Novitec Rosso N-Largo, kde úpravou softwaru a novým nerezovým výfukem získá stejné množství koní jako v tovární verzi tdf.

A my vám představujeme ještě lepší verzi, která má v názvu písmeno S. Je to opravdu vypiplaný dokonalý kousek automobilového tuningu, který by byl ozdobou každé garáže, třeba i nějakého arabského šejka.

Novitec Rosso N-Largo S

Novitec Rosso N-Largo S

FOTO: Novitec

Novitec Rosso N-Largo S

Novitec Rosso N-Largo S

FOTO: Novitec

Tohle auto totiž dostalo snížený podvozek o 40 mm. To je pekelně hodně. Přejet s tím zpomalovací práh samozřejmě nejde. A tak přední nápravu lze zmáčknutím jediného tlačítka zdvihnout zpátky o těch 40 mm nahoru, aby za autem nezůstávaly kusy nárazníků. Nová kola jsou kovaná a mají jednadvacet palců vepředu a dvaadvacet palců vzadu.

Změněná je kompletně celá karoserie. Od předního třídílného nárazníku, přes ohromné rozšířené blatníky (vpředu o 70 a vzadu o 140 mm) až k zadnímu pětidílnému difuzoru. Vše je provedeno v ultralehkém uhlíkovém kompozitu, včetně decentního křidélka na zadní hraně vozu.

I díky všem těmto změnám se posunula maximální rychlost proti sériovce ze 340 na 350 km/h a zrychlení z 0 na 100 km/h zvládne auto za tři sekundy. Cena vozu nebyla uvedena.

Novitec Rosso N-Largo S

Novitec Rosso N-Largo S

FOTO: Novitec