Tohle auto je skutečná motokára na kolech. A i když je stále robustnější, větší, těžší, výkonnější, stále je to pravé mini, které bychom chtěli mít v garáži. Je jen málo aut, která dodají za ty peníze tolik radosti. Ale někdy se může zdát, že těch 170 kW je málo. A těch 320 Nm také není moc. A tak je třeba navštívit nějakého specialistu, který má na to lék.

Manhart Mini JCW F300

Manhart Mini JCW F300

FOTO: Manhart

Manhart Mini JCW F300

Manhart Mini JCW F300

FOTO: Manhart

Ten lék má například Manhart, který slaví 30 let své existence. Mini s označením F300 je jednou z oslav. A oslavili to řádně. Nový výfuk Remus, upravená jednotka a velký mezichladič stlačeného vzduchu jsou moc pěkné dárky. Ty ve výsledku dají 221 kW (300 koní) a 470 Nm.

Jak už to u těchto úprav bývá, někdy se výrobce nedívá na to, kolik bude auto jezdit maximálně a jak zrychlí. Ale věřte, že zrychlení na stovku za 6,3 s, jak to umí sériovka, tohle auto hravě překoná. Pokud se ptáte, kolik stojí, tak zvýšení výkonu přijde u Manhartu na 1773 euro (asi 48 000 Kč).

A k tomu si můžete přidat třeba tato krásná zlatá devatenáctipalcová kola, karbonové rozpěry mezi tlumiči, nové pružení KW, polepy… To už je na přání každého.

Manhart Mini JCW F300

Manhart Mini JCW F300

FOTO: Manhart

Manhart Mini JCW F300

Manhart Mini JCW F300

FOTO: Manhart