Šéf zastoupení pro Dálný východ Diester Knechtel na VC Austrálie F1 potvrdil, že se chystá nový model kategorie Grand Turismo. Proč? Protože Ferrari California T bylo pro firmu neskutečným úspěchem. Auto se prodává neuvěřitelně dobře a pořizují si ho lidé, kteří by jinak k Ferrari nikdy nešli. Proč? No přece z finančních důvodů.

A když je to tak úspěšný model, Ferrari v rámci nových plánů s navyšováním prodejů bude jistě chtít najít další skupinu zákazníků. Ty, kteří si koupí ferrari, i když to bude šestiválec. Ano, to je prý nový směr značky. Ostatně firma je k tomu nucena sáhnout nejen kvůli ceně, ale také kvůli emisím. Nový vůz by měl být ten nejméně žíznivý v historii Ferrari. A to i přesto, že výkon by měl být pomocí přeplňování vyhnán na 500 koní.

Historický dino byl také šestiválec

Už jeden vůz v historii značky Ferrari se jmenoval Dino. A byl to velmi slavný model. Ano, měl sice jen šesti- a osmiválce, ale jeho malé rozměry a nízká hmotnost z něj udělaly ideální auto na závodění. Jméno Dino pak automobil získal po synovi zakladatele automobilky, jenž podlehl ve svých 24 letech svalové dystrofii.