Novinky dostaly do vínku čelní masku, která s rozmyslem odráží studii Nuvolari a která vůz řadí mezi vozy nové generace ingolstadtské automobilky. Přepracovány samozřejmě byly i čelní a zadní světlomety.

V nabídce by nemělo být méně než 10 výkonný pohonných jednotek, včetně čtyř úplných novinek, které disponují výkonem až 255 koní splňují emisní normu EU 4. Osmiválec do V, kterým bude osazena sportovní varianta S4, má výkon 344 koní.

Dvě novinky jsou zážehové agregáty s přímým vstřikováním paliva FSI - šestiválec 3,2 l disponuje výkonem 188 kW (255 koní) a přeplňovalný čtyřválec 2,0 l, který má výkon 147 kW (200 koní). Nabídka bude zahrnovat další tři benzínové motory: řadové čtyřválce 2,0 l s výkonem 96 kW (130 k), výkonnější osmnástistovku, která disponuje 120 kW (163 k) a šestnáctistovku s výkonem 75 kW (102 k).

Naftové motory reprezentují jednotky TDI. Čtyřválcový dvoulitr s výkonem 103 kW (140 k) a nově vyvinutý šestiválec 3,0 l se vstřikováním paliva common rail. Tento agregát byl již představen ve větších modlech A6 a A8. Výkonný motor se pyšní maximálním točivým momentem 405 Nm v rozmezí 1400 až 3200 ot./min.

Výkon motoru pomáhá na přední či všechna čtyři kola přenášet pěti nebo šesti stupňové manuální převodovky. Automat multitronic bude nabízen pouze u A4 s předním náhonem, zatímco čtyřkolky quattro budou vybaveny šestistupňovým tiptronicem se sportovním programem.