Půjde o crossover, tedy jakýsi terénně-neterénní vůz, určený především do městského provozu. Automobil bude pravděpodobně dost identický s konceptem CS a následně s čínskou sériovou verzí. Ta byla představena v roce 2015 na autosalonu v Šanghaji a firma v auto věří opravdu hodně. Vždyť i zaplatila seriálového Sherlocka Holmese Benedicta Cumberbatche, aby se stal tváří jejich reklamních spotů.

MG GS - nákresy evropské verze

MG GS – nákresy evropské verze

FOTO: MG

O tom, co bude mít evropská verze pod kapotou, zatím nevíme nic. A tak připomeneme, co má čínská verze. V nabídce jsou dva agregáty – oba čtyřválce. Základní je přeplňovaná patnáctistovka s výkonem 124 kW a točivým momentem 250 Nm. Silnější je také přeplňovaný čtyřválec ovšem s objemem dva litry a výkonem 162 kW a točivým momentem 350 Nm.

Video

BEZ KOMENTÁŘE: Reklamní klip na čínskou verzi MG GS

Zdroj: MG

Oba motory pak pracují s dvouspojkovými převodovkami. Menší motor má sedmistupňovou a dvoulitr šestistupňovou převodovku. Standardem je pohon přední nápravy, na přání lze auto vybavit i jako 4x4.

Kam zmizelo MG?

Kdysi známá značka MG zkrachovala. Na britských ostrovech postupně stoupaly náklady na výrobu a distribuci, ale snižovaly se prodeje, až to firma nedokázala ustát a zamířila do konkurzu.

Celou ji koupil čínský gigant Nanjing Automobile Group, který okamžitě po nákupu přestěhoval veškeré výrobní technologie do Číny a začal zde vyrábět sportovní kupé MG TF, ale pouze pro čínský a po několika letech i thajský a malajský trh. Postupně začala firma vytvářet nové a nové vlastní modely.