Jmenuje se Honda Project 2&4. Jméno napovídá, že si bere to nejlepší z motocyklů a přemisťuje to do automobilu. Vůz má čtyři kola. Jenže ta jsou umístěna na centrálním trubkovém rámu.

Uprostřed pak na jedné straně sedí řidič ve sportovní sedačce bez jakékoli ochrany. Takže se může za jízdy třeba dotknout silnice. Na druhé straně trubkového rámu pak sedí motor. A ne ledajaký.

Honda Project 2&4

Honda Project 2&4

FOTO: Honda

Jde o motocyklový vidlicový čtyřválec s objemem 1,0 l, který má svůj původ v tom nejlepším, co Honda má – v závodním motocyklu pro MotoGP Honda RC213V.

Pro tento vůz má motor trochu snížený výkon na 158 kW při 13 000 ot./minutu a točivý moment je 118 Nm. Je samozřejmé, že hlavní devizou vysokootáčkového agregátu je jeho lehkost s vysokým výkonem.

Honda Project 2&4

Honda Project 2&4

FOTO: Honda

Pomocí šestistupňové dvouspojkové převodovky se přenáší síla na zadní kola. Kolik auto pojede, to Honda neuvádí. Ale vzhledem k tomu, že Project 2&4 váží pouhých 405 kg (!), tak to bude opravdová pecka. Jen si vezměte, jaký je výkonový poměr – 531 koní na jednu tunu.