Co můžeme v tento rok čekat? Především jen jediný plochý šestiválec, a to pro Cayman GT4. Jinak budou samé ploché čtyřválce. Základní motor bude dvoulitr s výkonem 240 koní. Dnes už tradiční verze S budou mít o půl litru objemu válců navíc a také o 60 koní víc. Ten samý motor bude ve verzi GTS, ale s výkonem 370 koní.

Jak je vidět, i čtyřválce budou mít dostatečný výkon. Dokonce prý budou lepší než atmosférické čtyřválce. Důvodem bude elektricky poháněné dmychadlo. To znamená, že odezva na plynový pedál bude okamžitá a nikdo se nebude muset bát nějakého nabíhání turba na pracovní otáčky.

Co je ale také zajímavé, je to, že cayman se na některých trzích a v některých verzích dostane cenově pod model boxster. Proč? Protože cayman se špatně prodává. Boxster a 911 se prodávají jak housky, ale cayman má k jejich úspěchu daleko. Jestli se tak stane i u nás, uvidíme příští rok, až nové motorizace budou představeny (pravděpodobně v Ženevě).