Nový superb automobilka propaguje sloganem Travel in style, Travel in space i klasickými tištěnými a televizními reklamami. Používá přitom dva významy slova „space“ – jako vesmír, ale i jako prostor. Odlet Žižkovské věže má symbolizovat právě ten vesmír.

„Chtěli jsme netradičním až vtipným způsobem přijít s něčím, co vybočuje z řady reklamních kampaní na nový model v této kategorii, a rozvinout tak kreativní koncept celé kampaně, která pracuje s tématem vesmíru, technologií a objevování, v on-line prostředí,“ uvedl pro Novinky.cz Vítězslav Pelc z tiskového oddělení Škody Auto.

Video

TEST: Nová Škoda Superb 2.0 TDI (140 kW)

Příprava a produkce kampaně trvala přibližně dva měsíce, samotné natáčení proběhlo poměrně rychle, a to během jediného víkendu. Celkem vznikly čtyři varianty virálního videa, které někomu může evokovat počin nekonvenční umělecké skupiny Ztohoven, která v roce 2007 nechala v Krkonoších v přímém přenosu České televize „vybuchnout“ atomovou bombu.

Proti tomu je kosmický start Žižkovské věže „slabou kávou“, notabene když každý dopředu ví, že se jedná o fikci.

„Jednalo se o poměrně náročnou postprodukci díky počítačovým efektům a zejména CGI. Přípravu a produkci kampaně zajistila agentura Mustard,“ dodal Pelc.