Sedan milánská automobilka neuvedla už hodně dlouho, naposledy před deseti lety model 159. Na novinku vznikající za ne zrovna ideální finanční situace italské automobilky, kterou už léta marně loví do svého portfolia koncern Volkswagen, se dychtivě čekalo z mnoha důvodů: jde o sedan s klasickou koncepcí, tj. s pohonem zadních kol a podle automobilky téměř ideálním rozložením hmotnosti mezi nápravami. Je to italské auto, takže počítat můžete i s atraktivním designem, který se alespoň podle našeho názoru povedl výborně.

A důležité je i to, že motory pro vrcholnou verzi QF (Quadrifoglio Verde) dodalo Maserati, respektive Ferrari. Zadní kola tak roztáčí vidlicový šestiválec 3,0 biturbo naladěný na 375 kW, tj. 510 koní.

Stovku s tímto vrcholným motorem zvládne nová alfa za fantastické 3,9 sekundy. Nejvyšší rychlost, hmotnost, typy převodovek, další motorizace a koneckonců ani datum uvedení do prodeje Italové bůhvíproč nesdělili. Čekáme také na první fotografii vnitřku vozu. Pokud dosud zveřejněné technické údaje nelžou, mají v Audi, BMW i Mercedesu o čem přemýšlet.

Alfa Romeo Giulia (2015)

Alfa Romeo Giulia (2015)

FOTO: Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia (2015)

Alfa Romeo Giulia (2015)

FOTO: Alfa Romeo