Odlišit nový model od verze před faceliftem ale není úplně snadné - obě provedení jsou si hodně podobná. Nově tvarovaný je přední nárazník, širší je maska chladiče. U vyšších výbav objevíte chromování s 3D efektem, které je vytvářeno za tepla. Vpředu si povšimněte i nových dvoubarevných světlometů, opět s třídimenzionálním efektem (znovu platí, že základní verze má jednodušší, levnější provedení).

Uvnitř najdete nové dekory a čalounění, multimediální systém je obohacen o funkci MirrorScreen, což je zrcadlení mobilního telefonu na displeji v automobilu. Stejnou funkci nabízí třeba nová fabia (a další modely nejen koncernu Volkswagen) pod obchodním označením MirrorLink.

Peugeot 208 (facelift, 2015)

Peugeot 208 (facelift, 2015)

FOTO: Martin Žemlička, Novinky

Peugeot je dražší než konkurenti

Všechny motory, z nichž některé jsou v nabídce pro 208 poprvé, splňují emisní normu Euro 6. Benzínové tříválce mají 65 a 82, 110, 168 a 208 koní (sportovní verze GTi), tři dieselové agregáty pak mají výkonový rozsah 75 až 120 koní. V nabídce jsou tři stupně výbavy a dvě karosářské verze - třídveřová a pětidveřová.

Základní cena pětidveřové verze je stanovena na 260 200 korun; fabia se přitom prodává s tříválcovým motorem levněji - za 234 900 korun. Konkurenční Ford Fiesta stojí v nejlevnější verzi 222 900 korun (třídveřová), pětidveřové provedení s vyšší výbavou přijde na nejméně 264 990 korun. Ještě levnější je Opel Corsa 219 990 korun (třídveřová verze), pár dveří navíc přijde na dalších 15 tisíc.

Peugeot 208 (facelift, 2015)

Peugeot 208 (facelift, 2015)

FOTO: Peugeot