Článek
Odlišit nový model od verze před faceliftem ale není úplně snadné - obě provedení jsou si hodně podobná. Nově tvarovaný je přední nárazník, širší je maska chladiče. U vyšších výbav objevíte chromování s 3D efektem, které je vytvářeno za tepla. Vpředu si povšimněte i nových dvoubarevných světlometů, opět s třídimenzionálním efektem (znovu platí, že základní verze má jednodušší, levnější provedení).
Uvnitř najdete nové dekory a čalounění, multimediální systém je obohacen o funkci MirrorScreen, což je zrcadlení mobilního telefonu na displeji v automobilu. Stejnou funkci nabízí třeba nová fabia (a další modely nejen koncernu Volkswagen) pod obchodním označením MirrorLink.
Peugeot je dražší než konkurenti
Všechny motory, z nichž některé jsou v nabídce pro 208 poprvé, splňují emisní normu Euro 6. Benzínové tříválce mají 65 a 82, 110, 168 a 208 koní (sportovní verze GTi), tři dieselové agregáty pak mají výkonový rozsah 75 až 120 koní. V nabídce jsou tři stupně výbavy a dvě karosářské verze - třídveřová a pětidveřová.
Základní cena pětidveřové verze je stanovena na 260 200 korun; fabia se přitom prodává s tříválcovým motorem levněji - za 234 900 korun. Konkurenční Ford Fiesta stojí v nejlevnější verzi 222 900 korun (třídveřová), pětidveřové provedení s vyšší výbavou přijde na nejméně 264 990 korun. Ještě levnější je Opel Corsa 219 990 korun (třídveřová verze), pár dveří navíc přijde na dalších 15 tisíc.