Osmá generace hiluxu je větší, na délku tento pick-up narostl o sedm centimetrů, šířka je o dva centimetry větší než dosud. Mírně se snížila výška, přesné číslo ale zatím není k dispozici. Nově hilux uveze až 1250 kg nákladu, tahat může přívěsy o hmotnosti 3,5 tuny. Změnilo se nastavení podvozku, který vzadu spoléhá na klasickou tuhou nápravu s listovými pery.

Vzadu přibyla parkovací kamera, světlomety mají vpředu diody pro denní svícení. Nový je také přední i zadní nárazník. Uvnitř je největší změnou dotykový displej, kterým ovládáte rádio či navigaci. Připojitelný pohon všech čtyř kol se už neaktivuje samostatnou pákou, nýbrž tlačítkem. Nově pojatý je rovněž rychloměr a otáčkoměr. Kola se budou pro tuto pracovní čtyřkolku nabízet ve velikosti 16, 17 nebo 18 palců.

Toyota Hilux (2015)

Toyota Hilux (2015)

FOTO: Toyota

Čtyři motorizace, dvě převodovky

Nabídka motorizací zahrnuje celkem čtyři položky, u současné generace ale v Česku koupíte hilux výhradně se vznětovým motorem. Dieselové zahrnují čtyřválcové agregáty o zdvihovém objemu 2,4 l a s výkonem 119 kW (162 k) a točivým momentem 400 Nm. Větší o objemu 2,8 l o výkonu 132 kW (180 k) nabízí točivý moment 450 Nm.

A jaké výkony nabídnou benzínové motory, plněné výhradně atmosféricky? Čtyřválec 2,7 l nabídne 122 kW (166 k), šestiválec 4,0 l pak 207 kW čili postaru 281 koňských sil.

Toyota Hilux (2015)

Toyota Hilux (2015)

FOTO: Toyota

V nabídce jsou dva typy převodovek - samočinná šestistupňová nebo přímo řazená se stejným počtem rychlostních stupňů. Ceny zatím nebyly oznámeny, automobil se nejprve začne prodávat v Austrálii a v Asii, kdy dorazí do Evropy, zatím není známo.

Toyota Hilux (2015)

Toyota Hilux (2015)

FOTO: Toyota