Změny nejsou velké, ostatně nebylo jich ani potřeba. Nový je nárazník a maska chladiče, jež se nyní dodává hned ve dvou provedeních - buď jej máte se dvěma masivními horizontálními příčkami a novým jemným síťovaným vzorem, nebo má maska chladiče šestihranný tvar a výraznější síťovaní.

Směrovky jsou nově součástí LED světlometů s denním svícením. Ty jsou mimochodem adaptivní a omlazený evoque je dostal jako první model od Jaguaru a Land Roveru.

Range Rover Evoque (2015)

Range Rover Evoque (2015)

FOTO: Land Rover

Novinkou je i střešní ploutvička s integrovanou anténou 3G pro vylepšení kvality příjmu mobilních telefonů. V nabídce jsou tři nové designy litých kol.

Přibylo také bezdotykové otvírání víka kufru, uvnitř kabiny pak najdete nové potahy. Celkem je v nabídce 13 kombinací, přičemž dvě jsou nové. Nové jsou tři asistenční systémy: udržování vozidla v jízdním pruhu, autonomní nouzové brzdění a asistent pozornosti řidiče.

Range Rover Evoque (2015)

Range Rover Evoque (2015)

FOTO: Land Rover

Nový turbodiesel má 180 koní

Nový naftový čtyřválec s interním označením Ingenium splňuje emisní normu EU6, byl zkonstruován ve Velké Británii. Nabízí největší výkon 180 koní a spotřebu paliva 4,2 l/100km. Hodnotu točivého momentu či zrychlení zatím automobilka nezveřejnila, dodejme, že nový motor je celohliníkový s prodlouženým servisním intervalem po ujetí 35 tisíc kilometrů (původně měly diesely pro tento model servisní interval 25 tisíc kilometrů).

Další podrobnosti budou známy po ženevské premiéře, která proběhne zkraje příštího týdne.

Range Rover Evoque

Range Rover Evoque - první generace

FOTO: Martin Žemlička, Novinky