Článek
Na první pohled se prakticky nic nezměnilo. Na ten druhý, obšírnější si všimnete, že všechny verze mají standardně nové LED světlomety (za příplatek adaptivní). Mírnými korekcemi prošel přední i zadní nárazník, pozměněné detaily najdete také na předních ledvinkách, typickém designérském prvku automobilů s roztočenou vrtulí ve znaku.
Dále jsou k dispozici až 20palcová kola, u šestiválcových modelů si znalci všimnou většího průměru koncovek výfuku. BMW uvádí, že v nabídce bude pět nových barev karoserie. U M6 je nový jeden lak a dále celokožený interiér Merino Aragon a stylistické doplňky v černém chromu.
Dva šestiválce, dva osmiválce
V nabídce jsou tři verze 640i (235 kW/320 koní), 650i (330 kW/450 k, osmiválec) a šestiválcové 640d (230 kW/313 k), všechny s osmistupňovou automatickou převodovkou a všechny s pohonem zadní nápravy nebo všech čtyř kol xDrive.
Ani u M6 Coupé, Cabrio a Gran Coupé se výkon nemění. O pohon se stará dvakrát přeplňovaný 4,4litrový osmiválec s výkonem 560 koní (412 kW) při 7200 otáčkách. Točivý moment dosahuje 680 Nm od 1500 otáček. Výkon motoru nových je přenášen na kola zadní nápravy přes sedmistupňovou dvouspojkovou převodovku (M DCT).
Ve světové premiéře se všech šest modelů ukáže na lednovém detroitském autosalonu.