Oba testované vozy nedosáhly na pět hvězdiček, nicméně v případě BMW je ochrana pasažérů více než nad průměrem. Slabších výsledků dosáhla Tigra, když ochrana stehen a hrudníku u řidiče i spolujezdce je podle komisařů Euro NCAP pouze okrajová. Dvousedadlové automobily nejsou testovaná v kategorii ochrany dětských pasažérů.

  • BMW Z4

Zčtyřka dosáhla na otevřený automobil velmi dobrých výsledků. Testy čelního nárazu v jejím případě popřely vžité označení sedadla spolujezdce jako sedadla smrti. Z4 je totiž spolujezdci poskytuje větší míru ochrany než řidič. U něj jsou  ohrožení především oblasti kolen a lýtka.

BMW si při testování bočního nárazu připsalo 16 bodů, což je o dva body méně než je stoprocentní zisk. Ochrana chodců je i u BMW Z4 pouze průměrná.

 

  • Opel Tigra

Nová Tigra nabízí při čelním nárazu dobrou ochranu. Vážná zranění nicméně může způsobit kontakt pasažérů se sloupkem řízení či přístrojovou deskou. Automobil při čelním nárazu testován se složenou střechou, aby byly simulovány vážnější následky střetu.

Při bočním nárazu dosáhla Tigra velmi dobrých výsledků. Ztratila pouze tři body za slabší ochranu hrudníku. Auto je vybaveno bočními airbagy instalovanými v sedadlech.