Vpředu studii dlouhou 4,1 metru pohání přeplňovaný spalovací motor, který spaluje vodík a pohání výhradně přední kola. Zadní náprava se připojuje v případě potřeby a pohání ji elektromotor. Výkon automobilka ani u jednoho z agregátů neuvedla.

Velice zajímavé a originální je nabíjení elektrickou energií z laku karoserie.  Lak funguje jednak jako obrovský solární článek, ještě zajímavější je ale nabíjení elektrostaticky. To znamená, že se generátor energie nabíjí působením pohybujícího se vzduchu (za jízdy) nebo díky větru u stojícího vozidla. A nazmar nepřijde ani energie vznikající při pohybu tlumičů – proudění hydraulické kapaliny rovněž pohání generátor elektrické energie.

Mercedes-Benz Vision G-Code (2014)

Mercedes-Benz Vision G-Code (2014)

FOTO: Mercedes-Benz

Mercedes-Benz Vision G-Code (2014)

Mercedes-Benz Vision G-Code (2014)

FOTO: Mercedes-Benz

Přední maska mění barvu podle pohonu

Jak účinné budou tyto netradiční formy získávání energie, nevíme, minimálně z hlediska budoucího směřování úspory paliva jde o nevšední nápad. Stejně originální je u modelu s 2+2místným interiérem pojetí přední masky: místo běžné lamelové masky chladiče je kolem loga automobilky velkoplošný displej, který mění barvu na základě právě využívaného pohonu. Modrý v čistě elektrickém režimu, fialová v hybridním a červená v režimu „hybrid sport”.

Aby toho nebylo málo: v zavazadlovém prostoru jsou umístěny dva elektrické skútry, jež se dobíjejí během jízdy automobilu. V přeplněném centru metropolí se tak můžete pohybovat na nich.

Světová premiéra nové studie proběhla během otevření nového vývojového střediska v Pekingu začátkem listopadu.

Mercedes-Benz Vision G-Code (2014)

Mercedes-Benz Vision G-Code (2014)

FOTO: Mercedes-Benz