Motor označovaný jako M TwinPower Turbo je nejvýkonnější pohonnou jednotkou, která kdy byla použita v modelu BMW s pohonem všech kol. Osmiválec s objemem 4,4 litru nabízí největší výkon 423 kW (575 k) a 750 Nm točivého momentu (2200 - 5000 otáček za minutu).

„Krouťák” u tohoto motoru s dvoukomorovým turbodmychadlem TwinScroll vzrostl o 70 Nm, spotřeba paliva poklesla o pětinu na 11,1 l/100 km. Zrychlení na 100 km/h je u obou modelů stejné - zabere pouhé 4,2 sekundy, nejvyšší rychlost je elektronicky omezena na obvyklé metě - 250 km/h. Výkon se prostřednictvím osmistupňové automatické převodovky přenáší na všechna čtyři kola.

BMW X5 M / X6 M (2014)

BMW X6 M (2014)

FOTO: BMW

BMW X5 M / X6 M (2014)

BMW X5 M (2014)

FOTO: BMW

Jiná zrcátka, čtyři koncovky výfuku

Jak poznáte X5 M a X6 M proti výchozím modelům? Exteriér vozu je kompletně nalakovaný v barvě karoserie, snížena byla i světlá výška (přesný údaj zatím chybí). Při bližším pohledu si všimnete i přepracované přední části s většími nasávacími otvory, jiné jsou průduchy za předními koly (na bocích).

Typická jsou i „emková” zpětná zrcátka, vzadu pak najdete malý spojler a čtveřici koncovek výfuku. Kola mají rozměr buď 20, nebo 21 palců.

BMW X5 M / X6 M (2014)

BMW X6 M (2014)

FOTO: BMW

BMW X5 M / X6 M (2014)

Zleva BMW X6 M a X5 M (2014)

FOTO: BMW