Proti standardnímu provedení je na první pohled zřejmý ostřejší vzhled. Přední maska je výraznější, blatníky robustnější a své dělají také 22palcová kola z lehkých slitin (obutá do pneumatik Continental ContiSportContact 5 o rozměru 295/40). Uvnitř pak najdete sportovní sedačky, klapka ve výfuku jde dvoustupňově nastavit, popisovaný model pak dle slov automobilky údajně zní podobně jako závodní auta.

Range Rover Sport SVR akceleruje z 0 na 96 km/h za 4,5 sekundy, maximální rychlost je elektronicky omezena na 260 km/h. Navíc tento model dokázal zajet kolo na Severní smyčce Nürburgringu za – na SUV nikoliv nezajímavých – 8 minut a 14 sekund. Pětilitrový kompresorem přeplňovaný V8 SVR, který používá i sportovní kupé F-Type, britská automobilka naladila na 550 koní a 680 Nm.

Range Rover Sport SVR (2014)

Range Rover Sport SVR (2014)

FOTO: Land Rover

Range Rover Sport SVR (2014)

Range Rover Sport SVR (2014)

FOTO: Land Rover

Nezalekne se ani těžšího terénu

Celohliníkový Range Rover je vybaven stálým pohonem všech kol a dvoustupňovou redukční převodovkou, nezalekne se ani terénu – brodit se umí až 850 mm hlubokou vodou, tahat s ním můžete i třítunové přívěsy. Převodovka je osmistupňová (samočinná), za zmínku stojí i hliníkové zavěšení, které je u všech kol nezávislé (vpředu s dvojitými trojúhelníkovými rameny a víceprvkovým uspořádáním vzadu).

Objednávat lze tento model již nyní za částku přibližně tři milióny korun.

Range Rover Sport SVR (2014)

Range Rover Sport SVR (2014)

FOTO: Land Rover