Displej by kromě aktuální rychlosti či pokynů z navigace (což umí i dnešní head-up displeje) zobrazoval i údaje, které připomínají hraní videoher. V zorném poli řidiče se kupříkladu budou objevovat brzdné zóny, které se barevně mění na základě nájezdové rychlosti. Pokud je příliš vysoká, jsou pruhy červené, při optimální rychlosti mají naopak zelenou barvu.

To by mělo přispět k dodržování dostatečného odstupu mezi jednotlivými vozidly a zároveň tedy minimalizovat riziko nehody.

Další funkcí je promítání virtuálního auta, tzv. „závod s duchem”, opět velmi dobře známý hráčům Gran Turisma nebo Need for Speed. Před sebou vidíte virtuální auto, které tu samou trať jelo před vámi a řidič jej uložil. Případně může jít o vámi uloženou dřívější jízdu, kterou jezdíte pravidelně. Na čelním skle se zobrazuje i nejlepší zajetý čas.

Třetí a patrně nejméně zajímavou funkcí jsou virtuální kužely. Ty mohou být umístěny na trať před vozem při tréninku na závodním okruhu nebo mimo běžný silniční provoz. Ostatně, všechny tři funkce jsou při využívání v běžném provozu poněkud zvláštní, na závodních okruzích by ale mohlo jít o vcelku užitečnou pomůcku.