Peugeot 508, poprvé představený v roce 2010, nynějším omlazením nevybočil ze směru aktuálního sjednocování designu napříč všemi modelovými řadami dané značky.

Peugeot 508 SW 2.2 HDI GT

Peugeot 508 SW 2.2 HDI GT

FOTO: Martin Žemlička, Novinky

Příď tak nově přebírá a sjednocuje prvky z nejnovějšího auta od Peugeotu – modelu 308. Na přídi si tak všimnete jinak umístěného loga, které se z kapoty přesunulo do svislé polohy na chladič. Ostatně nová je i celá maska chladiče.

Peugeot 508 (facelift, 2014)

Peugeot 508 (facelift, 2014)

FOTO: Peugeot

Změny, byť drobné, najdete i na kapotě a týkají se obou karosářských verzí – sedanu a kombi. Nové jsou i světlomety a diody pro denní svícení. Sedan má navíc jiný zadní nárazník a světla.

Všechny motory v inovované 508 splňují Euro 6 

Novinkou je i systém sledování mrtvého úhlu a couvací kamera. Uvnitř je pak nový sedmipalcový dotykový displej, kterým – stejně jako v nové třistaosmičce – ovládáte rádio, klimatizaci atd. Klasické ovladače a tlačítka tak na středovém panelu už nenajdete.

Peugeot 508 (2014): prazvláštně vypadá, že rychloměr ukazuje 90 km/h, třebaže auto je nafoceno se studiovým pozadím

Peugeot 508 (2014): prazvláštně vypadá, že rychloměr ukazuje 90 km/h, třebaže auto je nafoceno se studiovým pozadím.

FOTO: Peugeot

Nový je motor 1,6 THP naladěný na 165 k (nahrazuje dřívější verzi o výkonu 156 k), spojený s šestistupňovou manuální převodovkou nebo novou šestistupňovou automatickou převodovkou EAT 6.

Všechny dieselové agregáty využívají technologii BlueHDI (vstřikování močoviny) a splňují tak emisní normu Euro 6.

Peugeot 508 (facelift, 2014)

Peugeot 508 (facelift, 2014)

FOTO: Peugeot

Veřejnosti se nový model představí na srpnových autosalonech v Moskvě a v čínském Čcheng-tu, prodej bude v Evropě zahájen začátkem září.