Volvo by podle něj mělo letos výrazně překročit svůj plán prodeje na čínském trhu, který se tak stane největším trhem automobilky. Strategii Geely pro Volvo pozorně sledují jiné čínské společnosti jako možný model při přebírání a absorbování známých západních značek. Geely koupila Volvo v roce 2010 od americké automobilky Ford.

Volvo letos překročí svůj plán v Číně, který počítá s 80 000 prodanými auty, o nejméně 13 procent, řekl manažer. Prodat by se tak zde mělo přes 90 000 vozů firmy, čímž by Čína předstihla dosud největší trh Volva, jímž jsou Spojené státy. Ještě loni Volvo prodalo v Číně zhruba 61 000 automobilů.

Volvo může k vývozu z Číny využít dvou tamních expandujících montážních závodů, jednoho v jihozápadní části země a druhého na severovýchodě. Šéf tiskového odboru firmy David Ibison potvrdil, že Volvo začne z Číny vyvážet, dodal ale, že o načasování a konkrétních trzích se ještě nerozhodlo.