Od dobře informovaného zdroje se nám podařily zjistit dvě zásadní informace. Pozitivní je, že superb bude první škodovkou, která dostane adaptivní tlumiče. Stisknutím tlačítka se mění charakteristika tlumičů od komfortního po sportovní režim. Adaptivní tlumiče DCC, které při své činnosti vyhodnocují akceleraci či brzdění, už v koncernu používá kupříkladu Audi či Volkswagen.

Druhá informace nepotěší příznivce výkonných TDI motorů. V nabídce pro superb podle našeho zdroje nebude nejvýkonnější čtyřválcový turbodiesel s přímým vstřikováním, který koncern kdy nabízel.

Jedná se o nově vyvinutý motor se zdvihovým objemem 2,0 litru a přeplňováním dvěma turbodmychadly, který dosahuje nejvyššího výkonu 176 kW/240 k. Velmi zajímavý točivý moment 500 Nm má řidič k dispozici při 1750 otáčkách. Motor má plnicí tlak až 3,8 (!) baru. Osmá generace passatu jej dostane, superb prý nikoliv.

Obě karosářské verze: liftback i kombi

Nejprve se představí karosářská verze liftback, později přijde i praktičtější kombi. Nová generace superbu už nebude mít patentované otevírání TwinDoor jako nyní (zadní víko šlo otevírat buď celé, nebo bez prosklení jako u sedanu). Páté dveře bude možné otevírat přímo z interiéru.

Ještě před březnovou premiérou svého nejluxusnějšího modelu mladoboleslavská automobilka vypustí na trh třetí generaci fabie, která se bude nabízet najednou v obou karosářských verzích - tj. jako hatchback i kombi.