Mezi nejvýznamnější změny patří čtyři nové barvy karoserie (modrá, černá, bílá a stříbrná) a možnost přikoupení tzv. Matrix LED světlometů, které znáte z nové A8/S8. Zjednodušeně: dálková světla jsou u těchto světlometů tvořena 25 samostatnými diodami na každé straně, které lze individuálně zapínat a vypínat nebo ztlumit.

Pokud jste fanoušci Audi a máte dobrý zrak, všimnete si i mírně přepracovaných vstupů pro vzduch poblíž nárazníku, ostřejší jsou rohy masky chladiče. Jiná je grafika zadních světlometů. Uvnitř je mírně odlišná přístrojová deska, pár změn dostal i multimediální systém MMI, jehož grafický systém pro Audi vyrábí Nvidia. Nic více a nic méně ale od tohoto omlazení nečekejte.

Audi RS 7 Sportback (2013)

Audi RS 7 Sportback (2013)

FOTO: Audi

Audi RS 7 Sportback (2013)

Audi RS 7 Sportback (2013)

FOTO: Audi

Motor: 560 hřebců, 305 km/h

V oblasti motorového prostoru zůstalo vše při starém: popisovaný model je tak poháněn motorem 4.0 TFSI s výkonem 412 kW (560 koní). Zrychlení z nuly na 100 km/h je otázkou 3,9 sekundy. Nejvyšší rychlost je po deaktivaci omezovače 305 km/h.

Audi RS7 Sportback (2014)

Audi RS7 Sportback (2014)

FOTO: Audi

Čtyřlitrový osmiválec je přeplňován dvěma turbodmychadly. Mezi 1750 a 5500 otáčkami je k dispozici 700 Nm točivého momentu. Motor má systém vypínání válců COD (Cylinder On Demand). Díky tomu se z něj při nízkém zatížení stává čtyřválec, protože řídící jednotka deaktivuje válce 2, 3, 5 a 8.

V nabídce jsou karbon-keramické brzdy, kola mají standardně průměr dvacet palců, přikoupit lze i ta s průměrem o palec větším. Německé ceny začínají v přepočtu na částce 3,1 miliónu korun.

Audi RS7 Sportback (2014)

Audi RS7 Sportback (2014)

FOTO: Audi