Sériové v uvozovkách proto, neboť bude vyrobeno pouze 75 kousků. Pininfarina totiž v roce 2005 oslaví své 75. narozeniny. O tom, že nový počin tohoto legendárního designérského studia, které si ostruhy vydobylo dlouholetou a nezapomenutelnou spoluprací s Ferrari, je automobilem pro požitek a radost z jízdy jako takové, není pochyb.

Ani ne čtyřmetrový vůz pohání čtyřválec Toyota VVTL-i s šestnáctiventilovou technikou v úpravě Lotusu. Hliníkové šasi vážící pouze 850 kilogramů vzešlo ze sportovního dvoumístného roadsteru Lotus Elite. Nevšední dojmy však majitel vozu Enjoy může čerpat nejen z jízdy po silnici. Stačí odmontovat blatníky a s autem se dá vyjet také na závodní okruh, kde může do jisté míry nahrazovat pocity z monopostu ve stylu formule 1.

Čalounění s neoprénem

V pravdě exkluzivní je provedení interiéru. Podílela se na něm totiž firma Louis Vuitton, která se od roku 1896 věnuje výrobě luxusních kabelek. Vzhledem k tomu, že tento vůz vysoký jen 1070 mm nemá střechu, přišlo na řadu kožené čalounění s neoprénovou úpravou. Posádka by se tak v případě deště neměla strachovat, že bude interiér poškozen.

Vůz nemá čelní sklo. Pro pasažéry jsou proto přichystány zvláštní kombinézy, které v Ženevě při premiéře názorně předváděla sličná modelka. Jsou uloženy v malém prostoru za sedadly stejně jako přilby, jejichž užívání je při absenci čelního skla nezbytností.

Základní technická data
Rozměry
Délka 3802 mm
Šířka 1805 mm
Výška 1140 mm
Rozvor 2375 mm
Motor
Čtyřválec, 16-V Toyota VVTL-i, kalibrovaný Lotusem
Výkon 189 koní (141 kW)
Šestistupňová převodovka
Max. rychlost 250 km/hod
Zrychlení z 0-100 km/hod 5,2 s