Článek
BMW podle časopisu zvažuje mezi dvěma regiony, kde by továrna mohla stát. V závodě by se mohla vyrábět řada 3. Mexiko se stává pro zahraniční automobilky velmi lákavým trhem. Své závody tam mají třeba Audi nebo Honda Motor. Přispívají k tomu smlouvy o volném obchodu, levná a schopná pracovní síla a blízkost lukrativního amerického trhu.
Mluvčí BMW v reakci na zprávu řekl, že automobilka zatím nerozhodla o výstavbě nové továrny v Severoamerické zóně volného obchodu (NAFTA), která zahrnuje Spojené státy, Kanadu a Mexiko. "Běžně se poohlížíme po různých místech," citovala mluvčího agentura Reuters.
BMW v březnu oznámila, že do roku 2016 zvýší kapacitu výroby ve své americké továrně v Jižní Karolíně na 450 000 vozů ročně. Tento krok má snížit závislost firmy na nestálých evropských trzích.