Otevřená verze vychází z již dříve představeného kupé. Hlavním rozdílem tak je třídílná pevná skládací střecha. Ta se po stisknutí tlačítka během dvaceti sekund uloží do zavazadlového prostoru. Zatím nejsou k dispozici přesné údaje o hmotnosti, z těch předběžných je ale zřejmé, že cabrio bude proti stejnému kupé o zhruba dva metráky těžší.

Design M4 Cabrio sází na vyboulení kapoty motoru, jinak tvarovaná vnější zpětná zrcátka nebo rozšířené přední i zadní blatníky. Kapota motoru a přední blatníky jsou vyrobené z hliníku, stejně jako u výchozího kupé. Základem jsou osmnáctipalcová kovaná kola, za příplatek dostanete ještě o palec větší průměr.

BMW M4 Cabrio (2014)

BMW M4 Cabrio (2014).

FOTO: BMW

O pohon zadních kol se stará řadový šestiválec o objemu tři litry. Nejvyšší výkon dosahuje 317 kW/431 k při 7300 otáčkách a točivý moment vrcholí hodnotou 550 Nm v pásmu 1850 až 5500 otáček. To jsou nachlup stejné hodnoty jako u kupé M4.

BMW M4 Cabrio (2014)

BMW M4 Cabrio (2014).

FOTO: BMW

Stovka za 4,4 s, omezená maximální rychlost

BMW M4 Cabrio z klidu na 100 km/h zrychlí s příplatkovou samočinnou převodovkou M DTC Drivelogic za 4,4 s (kupé umí tu samou disciplínu za 4,1 s). V nabídce je kromě automatu i šestistupňová přímo řazená převodovka. Nejvyšší rychlost je omezena při tradičních 250 km/h (oficiálně lze za příplatek posunout na 280 km/h).

BMW M4 Cabrio (2014)

BMW M4 Cabrio (2014)

FOTO: BMW

Otevřená M4 se ve světové premiéře ukáže na dubnovém autosalonu v New Yorku, do prodeje se v USA dostane během léta. Kdy se dočkáme v Evropě, zatím není zřejmé, dříve než letos v létě to ale s největší pravděpodobností nebude.

BMW M4 Cabrio (2014)

BMW M4 Cabrio s vytaženou střechou.

FOTO: BMW