Studie T-Roc je plně funkční, pohání ji dvoulitrové TDI (135 kW/184 k). Popisované auto je postaveno na modulární platformě MQB a na délku měří 4179 mm, je 1831 mm široké a 1501 mm vysoké. Rozvor náprav činí 2595 mm. Poháněná jsou všechna čtyři kola prostřednictvím mezinápravové spojky Haldex páté generace.

Zajímavý je design přídě, ten podle VW „ukazuje novou cestu vývoje pro kompaktní SUV značky Volkswagen”. Výrazné jsou velké přední mlhovky, které ukrývají diody a naklápěcí světla pro jízdu terénem. Neméně atraktivní je propojení „přimhouřených” světlometů linkou, která protíná netradičně pojatou masku chladiče s velkými otvory. Design popisované studie vznikl pod vedením šéfdesignérů Waltera de Silvy a Klause Bischoffa.

Volkswagen T-Roc (2014, koncept)

Volkswagen T-Roc (2014, koncept)

FOTO: VW

Volkswagen T-Roc (2014, koncept)

Volkswagen T-Roc (2014, koncept)

FOTO: VW

Digitální interiér, střešní panel lze vyjmout

Dvoudveřový automobil má odnímatelné střešní panely, rozdělené na dva díly. Prostřední část lze vyjmout a uložit v zavazadlovém prostoru. Studie stojí na devatenáctipalcových kolech s pneumatikami o rozměru 245/45.

V interiéru je zajímavostí vyjímatelný tablet, který je upevněn v přístrojové desce a ovládá se jím informační a zábavní systém. Také nastavení klimatizace se ovládá přes displej, a aby toho nebylo málo, rychloměr, otáčkoměr a další provozní ukazatele mají rovněž digitální výstup na 12,3 palcovém displeji.

Volkswagen T-Roc (2014, koncept)

Volkswagen T-Roc (2014, koncept)

FOTO: VW