Ikonický zakulacený vzhled samozřejmě zachovává i nová studie – tady by každá změna byla k horšímu. Vepředu jsou rovněž typická kulatá světla, jiné jsou ale kapota motoru a přední nárazník. Oranžová karoserie s kontrastními černými plasty je na každé straně rozšířena o znatelných 24 mm.

Ruku v ruce s větší šířkou se rozšířil i rozchod kol, vepředu o 29 mm na 1607 mm, vzadu o 29 mm na 1573 mm. Podběhy vyplňují devatenáctipalcová kola s pneumatikami o rozměru 255/45. Beetle Dune je 4290 mm (+12 mm) dlouhý a 1536 mm (+50 mm) vysoký.

Volkswagen Beetle Dune (studie, 2014)

Volkswagen Beetle Dune (studie, 2014)

FOTO: Volkswagen

Funkční, ale zatím bez 4x4

Studie je plně funkční, pod kapotou je notoricky známý motor 1.4 TSI, naladěný na 155 kW/210 k, s přímým vstřikováním benzinu a přeplňováním turbodmychadlem. Beetle Dune, vybavený šestistupňovou převodovkou DSG, zrychlí z 0 na 100 km/h za 7,5 sekundy a jede až 227 km/h.

Volkswagen Beetle Dune (studie, 2014)

Volkswagen Beetle Dune: Interiér se prakticky neliší od sériové verze nyní vyráběného Brouka.

FOTO: Volkswagen

Poněkud nepochopitelně má ale Dune poháněná pouze přední kola, případná sériová verze by to patrně změnila. A není to střelba mimo terč – Volkswagen naznačuje, že by se Dune mohl objevit v autosalonech, zatím však není jisté, kdy to bude.

Volkswagen Beetle Dune (studie, 2014)

Volkswagen Beetle Dune (studie, 2014)

FOTO: Volkswagen