Kabriolet i fastback se montují v továrně Flat Rock v Michiganu. Nabídka motorů je pro obě karosářské verze stejná – 2,3litrový čtyřválec (309 koňských sil/227 kW) a pětilitrový osmiválec (425 k/313 kW a 529 Nm).

Třetí motor – 3,7litrový šestiválec – se na starý kontinent dovážet nebude.

Ford Mustang Convertible (2014)

Ford Mustang Convertible (2014)

FOTO: Ford

Délka, šířka i rozvor náprav jsou pro obě verze stejné (4784 x 1916 x 2720 mm), liší se výška (1381 vs. 1394 mm ve prospěch kabrioletu).

Obě verze mají čtyři sedadla, velikost kufru je dle americké normy US SAE 383 litrů v případě fastbacku a 324 litrů v případě otevřené verze.

Devatenáctipalcová kola sériově

Už v sériové výbavě dostanete devatenáctipalcová kola z lehké slitiny. Jak verze se čtyřválcem, tak V8 mají na všech čtyřech kolech kotoučové brzdy. V8 má vpředu standardně Bremba o průměru 380 x 34 mm.

Ford Mustang (2014)

Ford Mustang (2014)

FOTO: Ford

Řízení je hřebenové s elektrickým posilovačem, jeho převod je dle Fordu 16:1, přičemž poloměr otáčení na tak velké auto není vůbec špatný – 12,2 m. Podvozek se mírně liší pro verzi V8, která má jednoplášťové tlumiče (čtyřválec dvouplášťové); vzadu je nezávislé zavěšení integral-link, zkrutný stabilizátor a vinuté pružiny. Vpředu je klasicky MacPherson.

Cena zatím neznámá

Poháněna jsou standardně zadní kola, nechybí ani samosvorný diferenciál. Převodovky jsou k dispozici dvě: šestistupňová manuální nebo šestistupňová samočinná.

Ford Mustang Convertible (2014)

Ford Mustang Convertible (2014)

FOTO: Ford

Jízdní výkony ani spotřebu zatím Ford kupodivu neprozradil u žádného z motorů. Neznámou je zatím rovněž prodejní cena i přesné datum zahájení prodeje.