Ceny začínají bez stokoruny na sumě 230 000 korun. Základní výbava je docela štědrá, zahrnuje kupříkladu šestici airbagů, ESP, palubní počítač, centrální zamykání nebo asymetricky dělená zadní sedadla.

Za bohatší výbavový stupeň Family se připlácí pouhých 10 tisíc korun (obsahuje mj. klimatizaci).

Hyundai i10 (2013)

Hyundai i10 (2013)

FOTO: Hyundai

V seznamu příplatkové výbavy nechybí kupříkladu automatická klimatizace, vyhřívaný, kůží obšitý volant nebo tempomat s omezovačem rychlosti.

Dva motory, oba benzínové

Pro i10 jsou k dispozici dvě motorizace, přičemž obě jsou benzínové. Základem je litrový tříválec. Ten dosahuje ze zdvihového objemu 998 ccm nejvyššího výkonu 48,5 kW (66 k) při 5500 otáčkách. Maximum točivého momentu má hodnotu 94 Nm a je k dispozici od 3500 otáček.

Kombinovaná spotřeba paliva má hodnotu 4,7 l, na stovku se s tímto motorem rozjedete za 14,9 s a nejvyšší rychlost činí 155 km/h. Tříválec bude k dostání i v LPG verzi.

Hyundai i10 (2013)

Hyundai i10 (2013)

FOTO: Hyundai

Čtyřválcový motor o zdvihovém objemu 1248 ccm má výkon 64 kW (87 k) při 6000 otáčkách a maximální točivý moment 120 Nm při 4000 otáčkách. Kombinovaná spotřeba paliva činí v tomto případě 4,9 l /100 km, zrychlení 0–100 km/h je otázkou 12,3 sekundy a nejvíce se rozjedete na 175 km/h.

V nabídce pro oba motory je buď pětistupňová, přímo řazená převodovka, nebo automatická. Ta má ale pouhé čtyři rychlostní stupně.

Nová generace narostla, je delší o osm centimetrů

Nová generace i10 je v porovnání s předchůdcem větší o rovných osm centimetrů, šířka narostla o 6,5 cm. Velikost zavazadlového prostoru vzrostla zhruba o deset procent na nynějších 252 litrů.

Jediným parametrem, který se naopak zmenšil, je výška – nová i10 je o 5 cm nižší. Pro úplnost: minulá generace je dlouhá 3565 mm, široká 1595 mm a vysoká 1540 mm.

Hyundai i10 (2013)

Hyundai i10 (2013)

FOTO: Hyundai

Výroba nové generace i10 probíhá od září v závodě Hyundai v tureckém Ízmitu, kde se vyrábí rovněž větší model i20.