Design celohliníkové karoserie F-Type vychází z roadsteru, prakticky jediným rozdílem je tedy konstrukce střechy. Střešní panel je k dispozici buď v hliníkovém, nebo proskleném provedení (panoramatickém). Proti roadsteru poklesla celková hmotnost o 20 kilogramů, torzní tuhost karoserie je údajně stejná jako u roadsteru (33 000 Nm/stupeň).

Jaguar F-Type Coupé (2014)

Jaguar F-Type Coupé (2014)

FOTO: Jaguar

Nabídka motorů se neliší, vrcholná osmiválcová verze R ale dostala o 55 koní více. Kompresorem přeplňovaný pětilitrový osmiválec s výkonem 550 koní a točivým momentem 680 Nm tak zajišťuje zrychlení 0-100 km/h za 4,2 s. Maximální rychlost je elektronicky omezena na 300 km/h.

V nabídce jsou ještě dva třílitrové přeplňované šestiválce naladěné na odlišný výkon. Slabší verze má 340, silnější pak 380 koní. Verze o výkonu 340 koní zvládne zrychlit 0–100 km/h za 5,3 s (silnější 4,9 s), maximální rychlost činí 260, respektive 275 km/h.

Jaguar F-Type Coupé (2014)

Jaguar F-Type Coupé (2014)

FOTO: Jaguar

Pouze s automatickou převodovkou

Všechny motory mají osmistupňovou převodovku Quickshift s možností sekvenčního řazení. Pro verzi S a R je v seznamu příplatkové výbavy možné zaškrtnout položku karbon-keramické brzdy. Přední kotouče mají průměr 398, zadní pak 380 mm.

Jaguar F-Type Coupé (2014)

Jaguar F-Type Coupé (2014)

FOTO: Jaguar

Cena Jaguaru F-Type Coupé (340 k) začíná na částce 1 853 478 korun. První objednané modely k zákazníkům dorazí na jaře příštího roku. Test roadsteru najdete v našem dřívějším článku. [celá zpráva]