Celkem 25 procent vozidel, pro něž PPG letos dodávala barvu, bylo bílých. O druhou příčku se shodně s osmnácti procenty podělila stříbrná a černá. Bílá nyní dominuje v Evropě, Severní Americe i v Asii. Jen v Jižní Americe stále kraluje stříbrná.

K bílému trendu podle Jane Harringtonové z PPG přispěla firma Apple se svými výhradně bílými obchody i produkty, která tuto barvu prosadila jako symbol technické vyspělosti. Svou roli sehrála i škála dostupných odstínů od čistě bílé až po krémově perlovou. Ale ti, kdo mají rádi živější odstíny, podle ní nemusejí věšet hlavu. [celá zpráva]

Výrobci automobilů nyní vybírají barvy pro sezónu 2016 a 2017 a podle Harringtonové mezi nimi budou i takové taháky jako růžově tónovaný jasně červený odstín laku vyvinutý v Asii nebo temně šedá se zelenými odlesky.

Bílá barva na automobilech patří mezi nejoblíbenější zhruba čtyři roky, třebaže před zhruba deseti až patnácti lety ji na své auto pořizovalo jen velmi málo majitelů automobilů.