Honda slibuje, že výkon dvoulitrového přeplňovaného motoru bude nejméně 280 koní. Poháněna budou přední kola a verze Type R bude vycházet z poslední generace standardního civicu. Očekávat lze výraznější přední masku, snížený podvozek a výrazné zadní křídlo. To je ostatně patrné i na oficiálních fotografiích kamuflovaného prototypu.

2015 Honda Civic Type-R - testovací prototyp

2015 Honda Civic Type-R – testovací prototyp

FOTO: Honda

Fotograf jej ne náhodou zachytil během jízd na okruhu Nürburgring na slavné Severní smyčce. Tu chce Honda s novým Civicem Type R pokořit v novém traťovém rekordu pro sériová auta s pohonem předních kol. Dosavadní rekord drží s časem 8:07.97 Renault Mégane RS Trophy.

„Nedávno jsme na Nürburgringu strávili týden, během kterého jsme prováděli rozsáhlé testy. Máme stanovený cíl a již nyní se nám podařilo dosáhnout času, který se rekordu na této trati přiblížil,“ uvedl Manabu Nishimae, prezident evropské divize japonské automobilky. Honda má ještě dva roky, aby svůj neskromný cíl splnila.

2015 Honda Civic Type-R - testovací prototyp

2015 Honda Civic Type-R – testovací prototyp

FOTO: Honda